Verzenden & retourneren

lnbalance levertijden.

 

Voor afhalen is het magazijn op werkdagen geopend van 9.00-17.00 op zaterdag en zondag gesloten. 

 

Verzending binnen Nederland en België. 

 

Voor verzending binnen Nederland en België heeft Inbalance gekozen voor PostNL, DPD en DHL.

 

PostNL

Indien er vóór 17.00 uur besteld is, dan gelden de volgende geschatte levertijden. PostNL levert op maandag tot en met zaterdag.

 

Maandag besteld > dinsdag > woensdag in huis

Dinsdag besteld > woensdag > donderdag  in huis

Woensdag besteld > donderdag > vrijdag  in huis

Donderdag besteld > vrijdag > zaterdag in huis

Vrijdag besteld > zaterdag > maandag in huis

Zaterdag besteld > dinsdag in huis

Zondag (tot 20:00 uur) besteld > dinsdag in huis

 

Je ontvangt ook een Track&Trace-email van PostNL waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering vertraagd is of bij de buren is afgeleverd. Heb je vragen over je levering, neem dan contact op met de klantenservice van PostNL: http://www.postnl.nl/klantenservice/

 

Let op: Inbalance kan  je niet helpen in relatie tot vragen over leveringsstatus. Je zult altijd worden doorverwezen naar PostNL voor al je vragen. Klantenservicemedewerkers hebben ook niet meer informatie dan de Track&Trace die jij hebt ontvangen.
 

DHL

Indien er vóór 17.00 uur besteld is, dan gelden de volgende geschatte levertijden. DHL levert op maandag tot en met zaterdag.

 

Maandag besteld > dinsdag > woensdag  in huis

Dinsdag besteld > woensdag > donderdag in huis

Woensdag besteld > donderdag > vrijdag in huis

Donderdag besteld > vrijdag > zaterdag in huis

Vrijdag besteld > zaterdag > maandag in huis

Zaterdag besteld > dinsdag in huis

Zondag (tot 20:00 uur) besteld > dinsdag in huis

 

Je ontvangt ook een Track&Trace-email van DHL waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering vertraagd is of bij de buren is afgeleverd. Heb je vragen over je levering, neem dan contact op met de klantenservice van DHL. Tel: 0900-222 21 20

 

Let op: Inbalance kan  je niet helpen in relatie tot vragen over leveringsstatus. Je zult altijd worden doorverwezen naar DHL voor al je vragen. Klantenservicemedewerkers hebben ook niet meer informatie dan de Track&Trace die jij hebt ontvangen.
 
 

DPD

Indien er vóór 17.00 uur besteld is, dan gelden de volgende geschatte levertijden. DPD levert op maandag tot en met zaterdag.

 

Maandag besteld > dinsdag > woensdag  in huis

Dinsdag besteld > woensdag > donderdag in huis

Woensdag besteld > donderdag > vrijdag in huis

Donderdag besteld >vrijdag > zaterdag in huis

Vrijdag besteld > zaterdag > maandag in huis

Zaterdag besteld > dinsdag in huis

Zondag (tot 20:00 uur) besteld > dinsdag > woensdag  in huis

 

Je ontvangt ook een Track&Trace-email van DPD waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering vertraagd is of bij de buren is afgeleverd. Heb je vragen over je levering, neem dan contact op met de klantenservice van DPD. Tel: 0900-3734663

 

Let op: Inbalance je niet helpen in relatie tot vragen over leveringsstatus. Je zult altijd worden doorverwezen naar DPD  voor al je vragen. 

Klantenservice medewerkers hebben ook niet meer informatie dan de Track&Trace die jij hebt ontvangen. 

 

 

 

Helaas zullen wij nooit een bezorgdatum kunnen garanderen, omdat er altijd van alles mis kan gaan bij de bezorgdiensten. Daarom is de bezorgdatum die wij noemen altijd een indicatie.

 
 

Inbalance retourneren

 

Indien je een bestelling retour wilt sturen, dan kan dat binnen 14* dagen na aankoop. Stuur hiervoor eerst een e-mail naar [email protected] en geef duidelijk aan dat je jouw bestelling retour wilt sturen en de reden waarvoor. Indien u kiest voor crediteren van het aankoopbedrag hebben wij ook uw bankrekeningnummer nodig, vergeet deze niet door te geven. 

 

Als je dit gedaan hebt, kun je via de volgende link een retourticket aan maken.

retour.shops-united.nl/ipinbalance

 

Het retouradres is:

 

Inbalance-petfood

   Galvanistraat 11

   3846 AT

   Harderwijk

 

Pak de goederen goed in zodat deze niet beschadigen, print  het retourticket uit en plak deze op het pakket en breng het pakket naar het dichtstbijzijnde drop-off  point. 

De kosten (vanaf €3,95) voor het verzenden (van de klant naar Inbalance) zijn voor eigen rekening.

 

 

Bewaar altijd de track & trace code van het pakketje. Dit is namelijk het bewijs dat je het retour hebt gestuurd. Na ontvangst van de goederen zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten.De betaling van de credit zal plaatsvinden via onze paymentprovider,

 

 

Let op: tijdens de bedenktijd ben je als consument verplicht om zorgvuldig met het product om te gaan. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Wordt het pakket geopend teruggestuurd dan kunnen wij het  bedrag niet crediteren. Vergeet ook niet om de e-mail met de gegevens van de retour mee te sturen. Zonder de geprinte gegevens van de retourzending die wij per e-mail versturen na het aanmelden van de retour, kunnen wij het geld niet crediteren.

*Retour op basis van smaakgarantie

Hiervoor geldt een uitzondering op de bovenstaande regels. Je kunt aanspraak maken op onze smaakgarantie indien je binnen 100 dagen niet tevreden bent over ons product, het de eerste bestelling betreft op jouw adres en er niet meer dan 10% uit de zak is (maximaal 1 open zak en 1 gesloten zak).

LET OP: Dit moet de originele verpakking zijn. Neem hiervoor te allen tijde contact op met onze klantenservice via [email protected].